Gra Naruto PBF
Endan
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice wypluwamy z ust pojedynczą ognistą kulę, która porusza się dość szybko. Technika podobna do Housenka no Jutsu, tylko trochę mniej zaawansowana.
Dai Endan
Chakra: 500
Opis: Jest to dużo silniejsza wersja techniki Endan. W porównaniu do mniejszej wersji ta 'kulka' może dotkliwie zranić.
Goukakyuu no Jutsu
Chakra: 100
Opis: Tworzymy Ogromną kulę ognia, nabierając jak najwięcej powietrza do płuc, a wypuszczając je już w postaci płomieni. Technika wymaga doskonałego panowania nad cyrkulacją chakry w płucach i mieszaniu jej z powietrzem, jest ona także jedną z podstawowych technik klanu Uchiha.
Housenka no Jutsu
Chakra: 80 x 1 kula
Opis: Technika podobna do Endan, jednak wymaga większej kontroli chakry, dzięki której możemy wypuszczać wiele kul tuż po sobie, a każda z nich kosztuje nas o połowę mniej chakry niż przy Jutsu Endan. Kolejna z podstawowych technik klanu Uchiha.
Ryuuka no Jutsu
Chakra: 800
Opis: Tworzymy małego ognistego smoka (a przynajmniej płomień o lekko smoczym kształcie) szybko przemieszczającego się w danym kierunku. Możliwe połączenie z wykorzystywanymi przez klan Uchiha metalowymi nićmi.
Katon Karryuu Endan(Potężna kula ognia)
Jest to bardzo silne jutsu żywiołu ognia.
Polega na wciągnięciu do płuc ogromnej ilości powietrza i zmieszania go z chakrą.
W rezultacie po wypuszczeniu ogień ma niszczycielską siłę, i olbrzymi zasięg.
Zużywa - 800 Chakry
Katoki no Jutsu(Ognisty Miecz)
Tworzy ognisty miecz który może zarówno miotać ogniem,jak i atakować z bliska, atak z niej jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się do osłony,bardzo podatny na wodę i silne powietrze.
Zużywa - 200 Chakry
Purin Purin no Jutsu
Puprin Purin, to nowa formacja techniki Oiroke no jutsu. Jest używana przez grupę Konohamru. Każdy z drużyny zmienia się w piękną kobietę. Jest to bardzo dobry przykład tego, że Naruto może jednak kogoś czegoś nauczyć, nawet, jeżeli jest to bzdura. Ta wersja różni się o oryginału stworzonego przez Uzumakiego, bo w tym przypadku, kobiety są ubrane.
Chakra: 1x1.000
Jouro Senbon
Tą techniką specjalizuje się Shinobi z wioski Deszczu. Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.
Chakra: 1000x100 senbon
Kaiten Shuriken
Chakra: 150 x 1
Opis: Możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Soushuuha
Chakra: 1.500
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane. Wymaga nieruchomej jednej ręki .
Iwa Yado Kuzushi
Technika pozwala unieść kilka (do pięciu) głazów znajdujących się w niewielkiej odległości i rzucić nimi w przeciwnika lub przeciwników.
Chakra: 1200
Kasumi Enbu no Jutsu
Jutsu polega na wypuszczeniu z płuc łatwopalnego gazu, który przy kontakcie z ogniem natychmiastowo eksploduje. Efekt jest trochę słabszy niż przy eksplodującej notce, jednak jeśli złapiemy przeciwnika w środek takiej chmury, to będzie on w niezłych tarapatach.
Chakra: 200
Fukumi Hari
Polaga na utworzeniu w ustach igieł z chakry i pluciu nimi w przeciwnika.
Chakra:50 za igłę
Kage Shuriken no Jutsu
Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Chakra:500
Kawarimi no jutsu
Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca
Zużywa - 500 Chakry
Shunshim no jutsu
Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce. Możliwość teleportacji sięga zasięgu 1-2km ale nie pozwala na pojawienie się bliżej niż 15m od przeciwnika.
Zużywa - 500 Chakry
Bouka no Jutsu(Transmutacja z przedmiotem)
Ninja kładzie ręce na wybranym przedmiocie, po czym jego ciało przyjmuje wygląd i wytrzymałość danej rzeczy np. po dotknięciu kamienia, wojownik stanie się tak samo twardy. Sam ninja może się dalej poruszać i walczyć, dzięki czemu zapewnia sobie bardzo dobrą ochronę. Zniszczyć ową technike jest w stanie silne uderzenie silnej techniki.
Zużywa - 1000 Chakry
Kumonenkin(Tworzenie broni)
Ninja po zmieszaniu swojej czakry z śliną, wciąga z ust kawałki czerwonej substancji, która od razu twardnieje, tworząc coś na wzór Kunai. Są one bardzo ostre i łatwo przebijają się przez większość przeszkód. Idealna technika, gdy zabraknie nam zwykłej broni.
Zużywa - 20 Chakry za sztukę
Kawara Shuriken(Naturalne bronie)
Technika polegająca na przeniesieniu swej czakry w dowolny przedmiot, dzięki czemu zyskujemy nad nim kontrolę. To ninjutsu umożliwia nam atakowanie przeciwnika na odległość, gdy brak nam shuriken’ów. Przedmioty w taki sposób użyte nabierają wielkich prędkości i po trafieniu powodują duże obrażenia u przeciwnika. Można do tego użyć nawet kawałka drewna.
Zużywa - 50 Chakry za sztukę
Bushin no Jutsu(Iluzje)
Bushin no Jutsu(Iluzje). Podstawowa technika, której się uczą dzieci w akademii ninja. Osoba stwarza kilka swoich iluzji które potrafią skutecznie zmylić przeciwnika,(w przeciwieństwie do Kage Bunshin no jutsu) nie zadają przeciwnikowi żadnych obrażeń.
Zużywa -20 (sztuka)
Kumo Kousatsu(Pajecze Nici)
Dzięki sześciu pajęczym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu. Użytkownik najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Zużywa - 200 Chakry
Kirishuru no Jutsu(Niewidzialna broń)
Sprawia, że broń której używasz staje się niewidzialna. Można więc rzucić np. shurikenem i przeciwnik nie zauważy skąd leci chyba, że ma Sharingan,lub Byakugan.Można także użyć czegoś do osłonienia się.
Zużywa - 200 chakry
Bakuretsufuu(Wielki Wybuch)
Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a. Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, atak jest tak silny że zabija przeciwnika, który nie posiada żadnej osłony
Zużywa: 200 Chakry
Senei Jyashuu(Atak Węży)
Z ręki użytkownika zaczyna wylatywać z ogromną prędkością kilka węży.
Używa się ich aby chwycić przeciwnika i nim miotać na wszystkie strony, lub zwyczajnie go unieruchomić.
Chakra: 500
Hari Jizou
Jutsu opracowane i wykorzystywane wyłącznie przez Jiraiyę.
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Jutsu broni przed atakami typu TajJutsu, nieskuteczne przed różnymi rodzajami NinJutsu.
Chakra: 200
Henge no Jutsu(Przemiana)
Zmienia użytkownika w osobę, pozwala zaskakiwać przeciwnika, oraz się ukrywać
W tej formie nie można używać jutsu, nie zmieniają się też umiejętności.
Chakra: 100
Kumokakuhan
Technika polega na pluciu w przeciwnika małymi pajęczynami, które po trafieniu obezwładniają go.
Chakra:50 za Sztuke
Daisan no Me
Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Bardzo dobrym przykładem jej użytku jest test pisemny na Egzaminie Selekcji Chuunin. Prócz tego tzn. "trzecie oko" może być przydatne w połączeniu z techniką Suna Mayu. Wtedy osoba wykonująca to jutsu jest zamknięta w kuli, a oko służy do obserwacji obszaru, znajdującego się wokół niej.
Chakra:500
Tokken
Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.
Chakra: Nie pobiera
Rendan
Chakra: Nie pobiera
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).
Jutsu od Genina
Konoha Senpuu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Chakra: nie pobiera
Shishi Rendan(Uderzenie Lwa)
To silne Taijutsu które Sasuke skopiował od Rock'a Lee,i udoskonalił. Technika te umożliwia wykonanie serii ciosów w powietrzu.
Najpierw kopiemy z półobrotu w przeciwnika, następnie ręką udeżamy z całej sieły w twarz , potem cios w brzuch a na koniec wbijamy przeciwnika w ziemię potężnym kopnięciem. Jest to potężny atak którym można od razu pokonać przeciwnika.Jako że to taijutsu nie wymaga chakry.
Nie zabiera chakry
Konoha Reppuu(Wiatr Konohy)
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr,który wspomaga odpychanie przeciwnika.
Nie zużywa Chakry
Konoha Shofuu
Jest to jedna z wielu technik TaiJutsu Lee. Polega ona na prostym, aczkolwiek bardzo silnym kopnięciu w górę. Podczas gdy atak kierowany jest na ręce, można nim z powodzeniem rozbroić swojego oponenta.
Nie Zużywa Chakry.
Mugen Sajin Daitoppa
Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem, który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do zwykłego podmuchu ten potrafi wyrządzić wiele szkód, a także zabić.
Chakra: 1200
Kazekaeshi
Wymaga wachlarza! Dzięki naszej chakrze wytwarzamy dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy nim sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.
Chakra: 1600
Kontrola na rundę: 600
Renkuudan
Po wykonaniu odpowiednik pieczęci wypuszczamy z rąk kule powietrza. Jest ona na tyle silna aby odepchnąć na sporą odległość przeciwnika. Potrafi nawet poprzecinać wroga (na zasadzie Fuutoki no Jutsu). Kule osiągają duże szybkości przez co trudno uniknąć tego rodzaju ataku.
Chakra: 400
Enshuu no Kaze
Słaba technika, polega na skoncentrowaniu w sobie chakry i szybkiemu wypuszczeniu ją na zewnątrz, zamieniając tym samym chakre na wiatr. Efekt to odepchnięcie wroga i/ lub kunaiów itd.
Ch: 500
Kaze no Yaiba
Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Chakra:300
Dai Kamaitachi no jutsu(Silny podmuch wiatru)
Do wykonania tego jutsu Temari potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Temari dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować
Zużywa - 50 Chakry
Fuutoki no Jutsu(Wietrzny Miecz)
Tworzy miecz z wiatru,który świetnie nadaje się do odpychania zarówno broni,jak i przeciwnika.Potrafi wysyłać wiązki skupionego lecz niezbyt obszernego wiatru,który może nawet zranić przeciwnika.
Jest podatny na drugi taki sam miecz,nie można go zniszczyć inaczej ponieważ inne bronie będą przechodzić przez miecz.
Zużywa - 200 Chakry
Fuuryudan no Tatsumaki(Małe tornado)
Tworzy małe tornado które jest całkowicie nieszkodliwe dla używającego,nie zadaje samo w sobie dużych obrażeń,jednak odpycha przeciwnika,mądry wojownik dobrze to wykorzysta
Zużywa - 50 Chakry
Kasumi Juusha no Jutsu
Chakra: 400
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Narakumi no Jutsu
Chakra: 400
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
Jigoku Gouka no Jutsu
Chakra: 600
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.
Kokohi no Jutsu
Chakra: 600
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.
Kori Shinchuu no Jutsu
Chakra: 1.200
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Utsusemi no Jutsu
Chakra:500
Opis:Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.
Nemuri
Chakra: 500
Opis:Ta technika powoduje że po prostym dotknięciem ciała przeciwnika, ninja usypia wroga.
(W burzy ukrycie) - mówiąc krótko, techniki oparte na piorunach i wszystkim co jest związane z elektrycznością. Dla przykładu można podać potężną technikę jaką jest Chidori. Z tym żywiołem dużą styczność ma Hatake Kakashi.
Ikadzuchi no Kiba
Chakra: 500
Opis: Jutsu polega na sprowadzeniu na przeciwnika piorunu z nieba.
Raigeki no Yoroi
Chakra: 800
Opis: Tworzy elektryczną zbroję na całym naszym ciele, która razi każdego kto spróbuje nas zaatakować z bliska. Technika aktywna 3 rundy.
Raiton Raikyuu
Chakra: 30 x 1 kula
Opis: Tworzymy elektryczną kulę (coś jak piorun kulisty) i miotamy nią w stronę przeciwnika.
Raikiri
Chakra: 1.500
Opis: Prawdopodobnie pierwsza forma Chidori . Jest trochę słabsza od Chidori jednak dobrze wycelowana potrafi dotkliwie zranić.
Raitoki no Jutsu(Elektryczny Miecz)
Tworzy elektryczny miecz który może zarówno miotać małymi piorunami w cel,jak i atakować z bliska,ataki te są bardzo silne,bardzo podatny na odrobinę wody,gdy się jej użyje na tym mieczu powstaje wybuch niebezpieczny dla właściciela.(można to wykorzystać,np.na wodnym smoku)
Zużywa - 200 Chakry
(W ziemi ukrycie) - wszystkie techniki bazowane są na żywiole ziemi. Ninja posługujący się takim rodzajem technik może z łatwością używać np. piasku, błota itp., przeciwko swojemu przeciwnikowi. Także takie manewry mogą służyć do obrony (dla przykładu sporo technik 3rd Hokage).
Shinjuu Zanshu no Jutsu
Chakra: 600
Opis: Użytkownik ukrywa się pod ziemią niezostawiając żadnych śladów i może stamtąd zaatakować w dowolnej chwili. Technika skuteczna przez dwie kolejki.
Douka • Iwa Fubuki
Chakra: 200 x 10
Opis: Dzięki temu jutsu możemy dowolnie kierować niezbyt ciężkimi kamieniami . Mimo że jeden kamień wygląda niegroźnie może on zwalić z nóg jeśli dobrze się nim trafi w głowę.
Dochuu Eigyo
Chakra: 500
Opis: Technika skuteczna jedynie po użyciu Shinjuu Zanshu. Umożliwia ona poruszanie się pod ziemią, na powierzchni jest to niewidoczne i bezgłośne. Możliwe jest wykonanie obu technik (Shinjuu Zanshu i Dochuu Eigyo) jednocześnie, co często pozwala zaskoczyć przeciwnika.
Douka • Sabaku Sousou
Chakra: 400
Opis: Te jutsu pozwala na sterowanie znajdującym się blisko piaskiem , jednak nie możemy wypuszczać go zbyt daleko a prędkość jaką ten piasek się przemieszcza jest dosyć ..... mała.
Doro Gaeshi
Chakra: 300
Opis: Użytkownik wycina prostokątny płat ziemi z przed swoich nóg, stawiając go przed sobą jako ściana chroniąca go przed atakami wroga. Technika pozwala stworzyć całkiem skuteczną obronę przed wieloma atakami naraz.
Doryuu Taiga
Chakra: 1.000
Opis: Użytkownik tworzy szybko płynącą w stronę przeciwnika rzekę błota, która może go skutecznie zatrzymać na jakiś czas.
Dotoki no Jutsu(Ziemny Miecz)
Tworzy miecz z ziemi który jest bardzo twardy,mocny i trudny do zniszczenia.Jest świetny do ataku z bliska,można go wykorzystać do wbicia ostrza w ziemię i pojawieniu się jego końca kilka metrów dalej.
Jest bardzo podatny na elektryczność i wodę.
Zużywa - 200 Chakry
Chiyute no Jutsu
Jutsu polega na wyleczeniu własnych ran, lub ran towarzyszy przykładając do nich rękę. Niestety jutsu leczy jedynie lekkie rany, przy wyleczeniu uszkodzonych narządów wewnętrznych nie pomaga.
Chakra: 750
Chakra No Mesu
Medyczne Jutsu polega na otoczeniu swoich rąk aurą wytworzoną z chakry. Używa się jej do uszkodzenia tkanek oraz układu kostnego przeciwnika. Niezbędny jest do tego fizyczny kontakt.
Chakra za uruchomienie: 700
Chakra za utrzymanie: 250
Mizu Tensou no Jutsu
Możemy ukryć się w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi, ale nie możemy wykonywać żadnych innych Jutsu.
Chakra: 1 000
Mizu no Muchi
Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
Chakra: 1 000
Suigadan
Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Maksymalnie możemy zrobić 10 kolców.
Chakra: 300 x1
Teppoudama
Technika polega na wypluciu z ust wodnego pocisku. Pocisk ten osiąga dość dużą szybkość przez co nie łatwo go uniknąć.
Chakra: 500
Taihoudan
Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika na sporą odległość. Strumień może zadać niewielkie obrażenia.
Chakra: 30
Mizu no Tatsumaki
Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. Ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.
Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)
Technika polegająca na wywołaniu mgły, która roztacza się nad pobliskim terenem.Ta technika w połączeniu z doskonałym maskowaniem stwarza idealne szanse dla skrytobójców. Jedynym Minusem jest obowiązkowa obecność wody.
Zużywa - 900 Chakry
Chakra: 500
Suirou no Jutsu
Chakra: 800
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Suitoki no Jutsu(Wodny Miecz)
Tworzy wodny miecz który może zarówno miotać wodą,jak i odpychać ataki przeciwnika,oraz samego przeciwnika,bardzo podatne na ogień.
Zużywa - 200chakry
Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Zasłona ta obroni praktycznie przed każdym jutsu typu Katon i Doton.
Do wykonania jutsu niezbędna jest obecność wody.
Chakra:300
Offline