Kuchiyose no Jutsu Ranga: S-Jounin Chakra: 10.000 Opis: Potrafi pluć kwasem oraz używać Chiyute no Jutsu
Shousen Jutsu Ranga: S-Jounin Chakra: 3.000 Opis:Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Shikon no Jutsu Ranga: S-Jounin Chakra: 3.000 x 1 Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.
Chakra no Mesu Ranga: S-Jounin Chakra za uruchomienie: 700 Chakra za utrzymanie: 250 Opis:Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Inyu Shometsu Ranga: Legendarny Sannin Chakra: 25.000 Opis: Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych . Działa w przeciwieństwie do Kawarimi całą walkę, po wykonaniu techniki na początku zapieczętowana jest cały czas.
Ranshinshou Ranga: S-Jounin Chakra: 5.000 Opis:Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chikatsu Saisei no Jutsu Ranga: Sannin Chakra: 15.000 Opis: Zaawansowane jutsu medyczne dzięki któremu można wyleczyć wszystkie rany , niestety dzięki tej technice nie można przywrócić akcji serca.
Chiyo's Tensei Ranga: Legendarny Sannin Chakra: Cała posiadana Opis: Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową . Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba , ta na której zastosowano technikę 'budzi się' , jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.
Katsuyu Dai Bunretsu Ranga: Sannin Chakra: Nie pobiera Opis: Jeśli coś będzie zagrażało naszemu summonowi (nie musi być to ślimak) , może on zamienić się w 1000 swoich małych kopii po czym złożyć się do kupy znowu.
Kuchiyose no Jutsu Ranga: Kage Chakra: 20.000 Opis: Przywołujemy Katsuyu, ma 30. 000 pkt. chakry i umie każde jutsu Suiton oraz Chikatsu Saisei no Jutsu i Katsuyu Dai Bunretsu. Tylko dla posiadacza zwoju.
Souzou Saisei Chakra: 0 Tylko dla lidera Opis: Dzięki tej technice odradzamy się zupełnie. Po naszych ranach nie zostaje żaden ślad, a nasza chakra wraca do maksymalnej wielkości.
Każdego Jutsu może nauczyć tylko Lider który posiada wszystkie i Zwój Przyzwania Króla Summonów jak i Zwój z Paktem.
|