Kakashi Hatake - 2009-04-06 08:22:33

Kuchiyose no Jutsu
Ranga: S-Jounin
Chakra: 10.000
Opis: Potrafi pluć kwasem oraz używać Chiyute no Jutsu

Shousen Jutsu
Ranga: S-Jounin
Chakra: 3.000
Opis:Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.

Shikon no Jutsu
Ranga: S-Jounin
Chakra: 3.000 x 1
Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.

Chakra no Mesu
Ranga: S-Jounin
Chakra za uruchomienie: 700
Chakra za utrzymanie: 250
Opis:Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.

Inyu Shometsu
Ranga: Legendarny Sannin
Chakra: 25.000
Opis: Sekretna technika dzięki której odradzają się wszystkie komórki. Jeśli zastosujemy te jutsu tuż przed śmiertelnym atakiem po chwili zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych . Działa w przeciwieństwie do Kawarimi całą walkę, po wykonaniu techniki na początku zapieczętowana jest cały czas.

Ranshinshou
Ranga: S-Jounin
Chakra: 5.000
Opis:Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.

Chikatsu Saisei no Jutsu
Ranga: Sannin
Chakra: 15.000
Opis: Zaawansowane jutsu medyczne dzięki któremu można wyleczyć wszystkie rany , niestety dzięki tej technice nie można przywrócić akcji serca.

Chiyo's Tensei
Ranga: Legendarny Sannin
Chakra: Cała posiadana
Opis: Jutsu poświęcenia - poprzez przyłożenie rąk do ciała martwej osoby przesyłamy jej swoją energie życiową . Jeśli jutsu się powiedzie osoba wykonująca ginie a drugą osoba , ta na której zastosowano technikę 'budzi się' , jednak jej stan jest równy tego co osoby która oddała za niego życie.

Katsuyu Dai Bunretsu
Ranga: Sannin
Chakra: Nie pobiera
Opis: Jeśli coś będzie zagrażało naszemu summonowi (nie musi być to ślimak) , może on zamienić się w 1000 swoich małych kopii po czym złożyć się do kupy znowu.

Kuchiyose no Jutsu
Ranga: Kage
Chakra: 20.000
Opis: Przywołujemy Katsuyu, ma 30. 000 pkt. chakry i umie każde jutsu Suiton oraz Chikatsu Saisei no Jutsu i Katsuyu Dai Bunretsu.
Tylko dla posiadacza zwoju.

Souzou Saisei
Chakra: 0 Tylko dla lidera
Opis: Dzięki tej technice odradzamy się zupełnie. Po naszych ranach nie zostaje żaden ślad, a nasza chakra wraca do maksymalnej wielkości.

Każdego Jutsu może nauczyć tylko Lider który posiada wszystkie i Zwój Przyzwania Króla Summonów jak i Zwój z Paktem.

GotLink.plchihuahua cena forum fishingsuperstars