Taijutsu to najprościej mówiąc sztuki walki bez użycia broni, praktykowane przez ninja. Zalicza się do nich w większości zwykłe ciosy i kopnięcia nie wymagające kumulowania chakry i pieczęci dłońmi. Taijutsu to jednak sztuka, którą rozwija się najwolniej i wymaga od ninja wkładu ciężkiej pracy i dużego poświęcenia.
Plusy
- Twoje cechy wzrastaja o 25 % co range. - Niewrazliwosc na genjutsu w 30 % - Możesz co range sie nauczyc dodatkowego taijutsu
Minusy
- Nie mozna sie uczyc genjutsu. - Chakra za Ninjutsu wzrasta o 50%.
Genjutsu jest to sztuka iluzji i hipnozy, stosowana tylko przez wykwalifikowanych w tym kierunku ninja. Techniki z tej dziedziny są często używane do przejęcia kontroli nad umysłem przeciwnika i wprowadzeniu go w stan dezorientacji, obłędu czy też uśpienia.
Plusy
- Koszt Czakry GenJutsu zmniejsza sie o 25%, - Możesz wprowadzić przeciwnika w paraliżujące GenJutsu. To GenJutsu paraliżuje tylko ręce. Wystarczy spojrzeć przeciwnikowi w oczy. Wróg zachowuje jasność umysłu i może poruszać innymi częściami ciała. Tylko ręce się nie poruszają.
Minusy
- koszt nauki Taijutsu wzrasta o 35% . - Koszt nauki Ninjutsu wzrasta o 25%.
Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich.
Plusy
- Koszt zwyklych jutsu obniza sie o 25 % - dodatkowe jedno nin-jutsu silne (niekoniecznie bez żywiołu)
Minusy
- koszty Genjutsu wzrastają o 50 %
Hunter-nin (jap. 追い忍, Oinin?, dosłownie myśliwi ninja) są to shinobi, którzy mają za zadanie odnalezienie, zamordowanie i pozbycie się ciał zbiegłych missing-ninów (zwykle nie mają oni woli powrotu do wioski). Zadanie to ułatwia im specjalne przygotowanie obejmujące perfekcyjną znajomość ludzkiego ciała (w przeciwieństwie do medic-ninów pomaga im ona w zabijaniu). Ciała zwykle są palone lub pozostawiane na pożarcie drapieżnym ptakom. Hunter-Nin różnią się od ANBU tym że pracują w pojedynke i z dala od wioski .
Plusy
- Możliwość wybrania sobie jednego silnego jutsu. - Witalność i szybkość wzrastają o 5 punktów statystyk. - Dodatkowe 3000 chakry
Minusy
- Shinobi, który został Hunter-ninem ma bardzo ograniczone możliwości awansu w rangach, może zostać najwyżej ANBU,7mm rangi: Kage, Sage, Sannin, L.Sannin, Akatsuki, Hebi czy Uzumi Kyusohi są dla niego niedostępne.
Medic-nin Są to ninja posiadający rozległą wiedzę na temat ludzkiego ciała, potrafiący wykorzystać czakrę do leczenia.Ich działania jako medyków znamionują doskonała kontrola czakry, umiejętność przewidywania i poświęcenie. Plusów za wybraniem tej specjalizacji jest dużo więcej niż misunów ...postaram się wypisać wszystkie niżej.
Plusy
- Koszt Chakry za medyczne jutsu spada o 10% - Możliwość wybrania jednego zwykłego i silnego medycznego jutsu. - O 50% tańsze artykuły medyczne w sklepiku. - Doskonała kontrola chakry co za tym idzie jej podstawowa ilość podnosi się o 3.000 - Raz na walke można uleczyć się ze śmiertelnych ran (nawet nie znając jutsu medycznego). - Zwykłe jutsu medyczne nie zabierają chakry (nie tyczy się to silnych technik).
Minusy
- Nauka Taijutsu +20% - Nauka genjutsu +30% - Statystyki spadają o 2
Jedna specjalizacja do wyboru od Jounina
|